> Kosmos gbruikt geen stylesheet maat een textbestand voor het renderen.
> Helaas kan Kosmos (nog) geen relaties renderen, dus de routes kun je
> nog niet zichtbaar maken, maar dit staat op de todo list..

Dat textbestand bedoelde ik ook ... want normaal komen die knooppunten
er dus niet op te staan.

> Als je de bijgevoegde file, waar de tag network=rcn (welke dus niet
> nodig is bij de relaties)zichtbaar is gemaakt met je groene punt,
> vergelijkt met
> http://www.gravitystorm.co.uk/osm/?zoom=14&lat=6843117.32702&lon=778830.40523&layers=B00
>
> <http://www.gravitystorm.co.uk/osm/?zoom=14&lat=6843117.32702&lon=778830.40523&layers=B00>
>
> zul je zien dat er woensdag 2 punten met nummer 3 op de kaart verschijnen.

Wedden van niet, ok, ik speel vals ;)

> Nu zul je Woendag wel zien welke punten dubbel zijn, maar nu hoop ik
> dat niet iedereen in zijn ijver de verkeerde punten gaat lopen
> weggooien waar dus de relaties met de andere knooppunten aanhangen,
> want dan is heel veel werk voor niets geweest, aangezien het aanmaken
> van relaties in Josm nog niet een van de leukste klusjes is.

Er is een duidelijk onderscheid tussen de punten die handmatig zijn
ingevoerd en de punten die dat niet zijn. Als er iets dubbel op de kaart
staat, is de node met de tag source_rcn="gpsroutes.nl" gewoon het
haasje, de extra tag's van de node dan.

> Note:
> Mijn reactie gisteren was misschien wat kort door de bocht, maar ik
> kwam er gisteren achter dat er ook iemand mij spaarzaam bij elkaar
> gefietste fietspaden heeft verwijderd....

Het was laat en je dacht een hoop werk verloren te zijn, ik kan me er
iets bij voorstellen. We zijn niet met relaties aan de slag geweest, dus
fietsroutes zouden niet door onze actie zijn verdwenen.

gr Joris