Hallo Rob!

Ik heb mijn Windows Mobile device voorzien van jou OSMTracker, awesome!

Ik ben zelfstandig ondernemer en samen met mijn compagnon leef ik onder
andere van open source. Wij implementeren mapserver, openlayers,
sharpmap, googlemaps en google earth, postgis, mssqlspatial. Onze focus
ligt op de regio Zeeland, maar ik ben momenteel ook als
programmeur/implementator betrokken bij een 3-tal openGIS projecten in
Gorinchem, Delft en Brabant.
Als Geo-Informaticus en VB.net programmeur(12 jaar VB ervaring, 6 jaar
asp, 4 jaar vb.net C# en asp.net ajax.net ervaring en in bezit van
Visual Studio 2005 professional) wil ik je mijn diensten aanbieden.
Ik zou namelijk dolgraag meehelpen om de OSMtracker nog verder uit te
werken!

Zaken waar ik tegen aanloop op mijn Windows 5.0 mobile device:
- Het live switchen van portrait naar landscape (specifiek aan mijn
T-mobile Vario) zou ik graag willen verbeteren.
- Op mijn T-mobile Vario heb ik geen joystick. Bij het in en uitzoomen
is mijn positie niet steeds op het midden van de kaart en ik vind geen
mogelijkheid om de kaart te centreren. Graag wil ik onderzoeken of ik de
kaart met de stylo zou kunnen slepen en/of inzoomen met een box.
- Klopt het dat de waypoints die je aanmaakt momenteel niet worden
getoond op de kaart? Kan ik hierin iets betekenen?
- Ik zou het menu van de stylo dat momenteel "Download tile" als enige
optie heeft willen uitbreiden.
- Zou het wenselijk zijn om op de map teken functies ter beschikking te
krijgen? Ik wil hier graag aan meehelpen. Dit is namelijk een onderdeel
dat ik reeds in veel GIS applicaties heb gebouwd.

Daarnaast ben ik benieuwd of je al een SVN of CVS repository voor je
open source project gebruikt. CodePlex biedt hier (mede gesponsord door
Microsoft) namelijk gratis ruimte voor aan.

Ik ben mede ontwikkelaar van SharpMap, een Open Source Mapping component
die in .net is geschreven. Dit ontwikkelteam gebruikt ook codeplex en
dat werkt uitstekend.

Zou je het eventueel leuk vinden wanneer ik meehelp aan de OSMTracker?
Als je dit liever niet wil, no hard feelings, dan hoor ik het ook graag!

Vriendelijke groet.

Milo van der Linden