> zie bijgevoegde file
> kijk op de laatste regel om de nummers als in de png te krijgen

tnx

> Zie bijgevoegde png (is een backup van gisteren)
> Hierin staan alleen de nodes met network = rcn    :-))

Dan moet je even een nieuw update van de server vissen, want ik had de
tags bij die ander node al weggehaald voordat ik je een mailtje stuurde.
Ik zei toch dat ik vals speelde ;)

> kaart
>
> Dit is dus niet het geval!!!!
> nodes die er stonden hebben dus ook die tag gekregen, dus voor het
> verwijderen goed kijken of de node al een relatie heeft met een
> fietsnetwerk.

Heb je een voorbeeld? Want ik kan de extra tag's niet vinden bij
bestaande nodes rond Losser.
Ik heb sowieso een beetje een probleem om met osmxapi data van de server
te trekken. Met
http://www.informationfreeway.org/api/0.5/node%5Brcn_ref=*%5D%5Bbbox=3.13683,50.7238,7.20726,53.77910%5D

kom ik niet verder dan ongeveer 300 nodes.

Gr Joris