Gedeeltelijk mee eens, maar een beetje nuancering is wel op z'n plaats.

Maximumsnelheden.nl heeft 2 achtergrond mogelijkheiden:

NWB en Openstreetmap

Er zijn ook 2 accrediteringen zichtbaar (na een stukje scrollen).

Echter komen we er dus nu achter dat in de NWB achtergrond ook
Openstreetmap data is verwerkt (door de website/Dirk, niet door RWS).

Of het voldoende is om ook nij de NWB achtergrond te vermelden dat er OSM
data in zit of dat dat 2 losse lagen moeten worden weet ik niet, daar zou
het CC inderdaad vast iets zinnigs over kunnen zeggen.

Dirk zal trouwens heus geen eastereggs in het OSM landuse deel van de NWB
achtergrond hebben aangebracht.

Groet,
Floris