Rejo Zenger wrote:

> Op [1] zie je flats aan de Staalmeesterslaan en Nachtwachtlaan. Al die
> flats zijn op dezelfde manier tagged. Hoe komt het dat ik bij de eerste
> en derde flat van boven gerekend geen huisnummers zie gerendered worden?

Collisions. De wegnaam staat er eerst, waardoor er geen ruimte meer is
voor de huisnummers. Overigens, waarom tag je de ingang, en niet het
hele gebouw?

> Op [2] wordt op de noordelijke kant van de Postjeswe het nummer "78"
> niet gerendered, de rest wel. Waarom?

Collisions.

Overigens zou ik de huisnummers wat verder weg houden van zowel de weg
als van kruisingen. Een huis heeft best wat oppervlakte, zodat je
makkelijk wat verder weg kunt. Zijn de yahoofoto's in A'dam niet goed
genoeg om het midden van een huis te taggen?

--
Lennard