Ik weet het niet, en ik wil het ook niet weten. Ik ben geen jurist.
Lees dat andere topic van Frenzel ook eens.

Ik wil gewoon de kaart.almere.nl kunnen overtrekken zonder gedoe!
Ik wil gewoon weten of het mag, of ik het wel/niet moet vragen en wat
wel/niet mogelijk is.
Meer niet, maar het wel gewoon duidelijk zijn!

En als ik het goed begrijp het is helemaal niet zwart op wit te zeggen
of er op een kaart wel of geen copyright zit.
*wijst naar de comments op
http://blog.iusmentis.com/2009/05/29/afgeleide-werken-bij-openstreetmap-2/

Op 13 november 2010 15:34 heeft Stefan de Konink <ste...@konink.de>
het volgende geschreven: