"OpenStreetMap is een niet-commercieel...grondgebruik aan OSM
aangeboden." kan eruit? En hoe weten ze dan wat OSM is :D
"Wij menen op grond van...gebruik van uw wms server" wou ik eigenlijk
bewaren voor een evt 2e mailtje, indien nodig.
Ik zal "Mogen wij dan uw data onder vrijere licentievoorwaarden
gebruiken?" er dan ook uitgooien...

Op 13 november 2010 23:35 schreef Robert Elsenaar
<rob...@elsenaar.info> het volgende:

> Uitstekend joh. Dit is de enige stap om ook het lijdend voorwerp (Almere) in
> de discussie te mengen.
>
> Ik zou het je zelf in de eerste twee alinea’s eenvoudiger maken door de
> pagina’s binnen OSM te noemen waar dit alles beschreven staat.
> Lees eventueel mijn vorige mailtje daar nog maar eens over na.
>
> En als het antwoord zegt dat je het mag gebruiken, ben je gedekt.
> Want ik ben er van overtuigd dat er geen rechter zal gaan beslissen over het
> gebruik van OSM data in andere landen.
> En een toestemming van een gemeente in kwestie zal voor het gebruik van deze
> [...]

Groeten,
Peter