On Wed, Jun 01, 2011 at 04:22:05PM +0200, Jeroen Muris wrote:

> [...]

Hee!

Ik lees hieruit dat de gemeenten elkaar, dan wel een centrale BAG,
up to date houden met (roffel) updates!

Als we die nou kunnen krijgen? Dat zou wel eens heel nuttig kunnen zijn
voor het up to date houden van onze BAG informatie, mochten we een BAG
import of tussenbestand maken.

Ciao.                                                          Vincent.
--
Vincent Zweije <vinc...@zweije.nl>   | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"