2011/6/1  <stegg...@steggink.org>:
[..]
> We moeten ons dus als de wiedeweerga aansluiten bij de Landelijke
> Voorziening en zorgen dat we voor 1 juli de BAG van heel Nederland gratis
> binnen hebben. ;) Alle gemeenten zijn ondertussen aangesloten, dus de LV is
> gevuld. Zodra er duidelijkheid is over het hergebruik is van de BAG-data,
> kunnen we de nuttige delen hieruit importeren in OSM.

Ik heb op persoonlijke titel een abonnement op het BAG-extract voor
heel NL genomen en krijg daar ook maandelijkse mutaties van.

> Meer info:
> http://bag.vrom.nl/de_bag_gebruiken/vraag_en_antwoord#v8b26cdcfe276bdac8813e5709073a6c0
> Martijn, Jeroen: weten jullie of deze FAQ nog actueel is?

Hier weet in elk geval niemand meer over wat de situatie na 1 juli zal
worden, noch op het gebied van verstrekkingskosten noch wat betreft
hergebruik / licentie.
--
Martijn van Exel
http://about.me/mvexel