On 2-1-2012 12:07, Frank Steggink wrote:
Ook hier zie ik geen fout in JOSM. Bij het opnieuw renderen van het
gebied wordt de Westhaven nu wel goed gerenderd, behalve het stukje bij
ADM. Misschien kan hier Lennard of iemand anders even naar kijken,
aangezien hij het renderingproces beter begrijpt. Er zit blijkbaar iets
fout. Misschien een Mapnik-update? Ik pas nu niks aan aan de data.

Deze way zit niet in de mapnik db op tile.openstreetmap.nl en rendert bij ons dus ook niet.

Aangezien deze way op osm.org ook niet rendert, vermoed ik dat deze niet goed in de diffs heeft gezeten. Dat kan ook verklaren waarom deze dan wel weer verschijnt als er een nieuwe update op die way gemaakt wordt.

--
Lennard