On 05/12/2012 04:18 PM, Gert-Jan van der Weijden wrote:
> Hoi Pander,
>
> Misschien dat ik vanaf de zijlijn af en toe wat roep, maar structureel
> hieraan meewerken zit er niet in.

Het is wel handig als iemand van de Nederlansde
OpenStreetMap-gemeenschap dit namenextractie- en reviewscript mee wil
ontwikkelen en in beheer wil nemen.

Het is allemaal niet heel erg spannend maar er kunnen zo een aantal
typefouten en verkeerd hoofdlettergebruik nu en in de toekomst makkelijk
mee worden gefikst.