Volgens mij is deze discussie erg OT aan het raken.

Robert: CC-0 is binnen de OSM community bij velen wel bekend. Meer informatie hier: http://creativecommons.org/choose/zero/?lang=nl. Het komt overeen met Public Domain (PD).

Frank

On 25-5-2012 22:38, Robert Elsenaar wrote:
Stefan, weinigen interesseert al dat licentie gedoe. Misschien ken jij 10CC. Van CC-0 hebben echt weinigen gehoord. Welk genre is dat? Snapje het nou?

Met vriendelijke groeten,
Robert Elsenaar
(Verzonden vanaf Mobile)

Stefan de Konink <ste...@konink.de> schreef:

On 25-05-12 08:40, Robert Elsenaar wrote:
> Nee, maar daar gaat het niet om. Alleen op ieder moment dat er een nieuw
> initiatief is, begin jij direct te z... over licentievoorwaarde. A)
> iedereen weet best wel dat je ook faar tijdens het proces naar moet
> kijken. B) Henk (foundation) is onze licentie sheriff en die heeft heus
> geen overijverige assistent nodig.

Waarom worden mijn ideeën waar ik vooraf over in overleg ga met de
foundation dan de grond in gefietst, en hoor je er niemand meer over bij
een ander project.

In dat geval kan iedereen dus gewoon doen wat hij goed dunkt - mij maakt
het niet uit, immers mijn data is CC-0.

Stefan