Het hoeft ook niet meteen perfect. Het is al een hele vooruitgang wat we
nu hebben.

Zelf heb ik ook een poging gewaagd. Het aantal resultaten is nog te
groot, omdat er nog geen filter op de geselecteerde objecten zit.
Anderzijds kan je daardoor informatie over willekeurige objecten
opvragen.
Kijk er maar eens naar: http://gertjanidema.nl/taglocator. Misschien
kunnen we volgend jaar 'the Best of 2 worlds' samenvoegen.

Prettige feestdagen,
Gertjan