De bug waardoor het niet werkte in Chrome is er uit. Verder heb ik de
opmaak van adressen wat eleganter gemaakt.
Dat je heel precies moet klikken is inderdaad niet ideaal. Dat is denk
ik wel te verbeteren door voor de details op osm object id te selecteren
in plaats van een gebiedje te downloaden. Dat zou ook het voordeel
hebben dat je bij vlakken (ways) niet perse op de randen hoeft te
klikken. Ga ik binnenkort eens mee spelen.

Gertjan