Op 25 dec. 2014, om 23:25 heeft Gertjan Idema <g.id...@zonnet.nl> het volgende
geschreven:

> Dat je heel precies moet klikken is inderdaad niet ideaal. Dat is denk ik wel
> te verbeteren door voor de details op osm object id te selecteren in plaats
> van een gebiedje te downloaden. Dat zou ook het voordeel hebben dat je bij
> vlakken (ways) niet perse op de randen hoeft te klikken.

Dat vind ik zelf ook nogal hinderlijk, maar met mijn huidige instellingen hoef
je niet al te ver in te zoomen om toch resultaat te krijgen.

Inmiddels heb ik de wikilinks en weblinks anders aangepakt en ook de layout
zodaning gemaakt dat nu per node/way/rel ook de daarbij horende links komen te
staan.
In eerdere versies stonden alle links onderaan.
Via deze link kun je mooi een museum-gebied in Berlijn bekijken en testen met
wat ingewikkelde opbouw:
http://mijndev.openstreetmap.nl/~marczoutendijk/taglocator/?map=tourism&zoom=17&lat=52.52072&lon=13.39684&layers=B000FTFFFFFFFFFFFFF

Als ik jouw versie daarop loslaat, dan pakt hij inderdaad nog vrij veel ruis
mee in de vorm van niet relevante tags.

Overigens denk ik dat jouw oplossing via Jquery uiteindelijk wel wat
makkelijker is te programmeren, maar uitgaande van wat ik al had heb ik mijn
oplossing nog maar even verder uitgewerkt.

Overigens zou ik het makkelijk vinden als je in jouw versie even een wijziging
aanbrengt in bv. versie nummer, want het lijkt nu wel erg op elkaar...

Marc.