Am dat astazi peste cateva drumuri, care sunt umplute cu parametri redundanti
cat s-a putut de mult, fara sa aduca informatie noua. Are vreo logica sau sunt
niste teste?
Stiu ca mi se poate da replica OSM este o baza de date dar totusi

Avem un DJ obisnuit pe camp, nimic neobisnuit care este cel clasic.

highway=secondary
name=DJ1234X

Care este rostul urmatoarelor:
access=yes  (default yes, e DJ, deci drum public)

motor_vehicle=yes (default)

foot=yes    (discutabil, safe/unsafe dar nu e interzis)

bycicle=yes (idem)

horse=yes (e DJ, deci nu e interzis)

hgv=yes (default)

oneway=no (default)

am mai putea forta nota cu
bridge=no
tunnel=no
sidewalk=none

Adica daca vrem, putem face un bot care sa ia toate drumurile si potecile
descrise in pricipiul "Briciul lui Occam" si sa le adauge diversi parametri
care in loc sa aduca informatie noua, doar umfla baza de date cu date default.
Daca din nou apare un soft ce utilizeaza OSM si  prefera sa stocheze in loc sa
calculeze si doar sa faca trafic, o sa fim pierduti :-)

Din fericire sunt doar cateva, cred ca e vina Potlatch2 care baga "undefined"
si tenteaza userii sa bage ceva.

Ati mai vazut des asa ceva?

Seara placuta tuturor :-)

--owene