Corect la Pietriceaua, Oneway este no, adica drum in ambele sensuri , nu-l
las unset. Eu asa m-am obisnuit sa fac la orice drum, asa e in Potlatch. De
ce nu e bine ? Sigur Softul gandeste bine, la rutare? OsmAnd+ inca are unele
probleme de routare.
Eu m-am obisnuit sa trec :
nr lane,
tip pavaj,
limita de viteza,
daca e oneway sau nu,
ce tip de drum e,
si unde e cazul daca sunt alte restrictii.
In Campina, la mine in oras, am tot testat diverse informatii trecute. Am
verificat  cu OsmAnd, si cu MapFactor Navigator.....

Spune-mi te rog ce e bine si ce nu, poate nu fac nici eu bine, dar invat...
Ca omu' cat traieste invata.....