Pot confrma ca nici un Soft de Navigatie testat de mine, nu afiseaza limita
de viteza , decat daca e specificata pe tronsonul de drum.
Si calcularea timpului pana la destinatie il ia mult mai precis daca este
specificat pe fiecare tronson de drum limita de viteza, daca e asfalt cate
lane-uri, etc.   Ca te mai opresti pe drum e partea a doua, recalculeaza
cum face Navigon ,cum face Primo.

Softurile testate sunt, Sygic, Primp, Route66, Copilot, Ndrive, Navigon,
Mireo, Garmin, MapFactor Navigator, Navitel, TomTom, OsmAnd+ .

OsmAnd are optiunea sa-ti afiseze tot timpul ce limita de viteza este pe
drum si ti-o afiseaza doar daca e setata. La fel si Primo, si alte cateva.
Apoi te si avertizeaza daca o depasesti, doar cu conditia ca din nou, sa ai
pusa limita pe tronsonul de drum. Toti producatorii o pun, noi de ce sa fim
mai lenesi, si sa lasam softul sa decida din datele de tara ca in
localitate e teoretic 50, tranzit e si 70, Dj la 90, DN100, si Autostrada
130 ?   Astea-s informatiile de tara, dar n-am vazut ca softul sa se
foloseasca prea mult de ele.

În data de 23 mai 2013, 12:00, razor74 [via GIS] <
ml-node+s19327n5762342...@n5.nabble.com> a scris:

--
Toate cele bune !

Mobil NextGen  : 076 111 65 59
Mobil Personal : 0726 311 957

Adresa Postala: Strada Grivitei, Nr.63, Campina, Romania ! *