Trimis din Mail pentru Windows 10

De la: Janos Rusiczki
Trimis: joi, 4 aprilie 2019 20:56
Către: OSM Romania
Subiect: [Talk-ro] name= pentru drumurile comunale, de ce?

Salutare listă! :)

De curând am observat că toate drumurile comunale (highway=tertiary) din zona
mea și nu numai au primit name= în formatul "De Unde-Până Unde". Modificările
au fost făcute de un bot(?) al firmei moldovenești Lightcyphers. Nu înțeleg
exact rostul acestei modificări sau ce îmbunătățire aduce hărții, dar poate
există undeva o recomandare sau ceva și mă lămuriți voi.

Exemplu:
https://www.openstreetmap.org/way/39427237

Pagina Lightcyphers in wiki:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lightcyphers