Cred că echipa lui Anatolie ar fi urmat a modifica toate drumurile din
România după modelul acela, nu doar DC-urile, nu este vorba de tratament
special. Puteți vedea că în zona Arad că au început a denumi și DJ astfel.
Ideea acuma ar fi dacă suntem de acord cu schema aceasta. Din punctul meu
de vedere dacă vrem să punem localitățile prin care trece s-ar potrivi mai
degrabă folosirea unor taguri de genul from= și to=, dar acestea sunt în
prezent rezervate rutelor de transport public.
În general, în alte țări văd că drumurile sunt marcate doar prin ref=, fără
name=, înafara Olandei și a Belgiei care se pare că au o denumire oficială
pentru orice drum de țară (probabil că există reglementat și fiecare fermă
are o adresă; nu sunt denumiri construite precum este în cazul nostru).
Mi s-ar părea normal să dăm nume doar când avem un nume de stradă în
interiorul localitățiilor sau când vor apărea denumiri consacrate ale
drumurilor, gen Autostrada Soarelui, Centura Brașov și sunt marcate și
cunoscute sub această denumire.

Străinu, țin să te contrazic cu DC191, înțeleg că tu știi realitatea de pe
teren, dar făcând puțin research în documente oficiale se pare că drumurile
sunt altfel pe hartă decât pare.
https://drive.google.com/file/d/1Oy6guuYLb7sh2lfJOhdMP9q32dFT4CjG/view?usp=sharing
în lista drumurilor din România se poate vedea cum că DC191 e Obedeni -
Anghelești, nu știu cât de oficiale și legale sunt documentele acestea, dar
aceste documente par a fi sursa principală inclusiv a datelor de pe OSM.
Pe harta județului de pe site-ul primăriei Giurgiu apare așa cum e în mod
actual pe OSM:
http://www.primariagiurgiu.ro/portal/giurgiu/primarie/portal.nsf/All/1961B31FC1C65987C225812A0048439B/$FILE/01.ACAD-SBL-PI.pdf
În HG 713/07.06.2006 se încadrează drumul Vadu Lat - DC 191 ca și DC 192,
deci așa cum putem vedea pe Google Maps:
http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/72541
Iar pe site-ul firmei betacops apare că se laudă cum că ei au construit un
"Pod pe DC191 km 0+900 peste canal de descarcare la Obedeni;"
http://www.betacops.ro/content/poduri%E2%80%93proiecte-tehnice . Acestă
descriere s-ar potrivi acestui pod:
https://www.mapillary.com/map/im/6fOySpYZNk_nPxvWBoVlgQ cred că e acesta
prin eliminare, deoarece în zonă există doar 3 poduri, unul în Vadu Lat
peste râul Neajov, altul peste Dâmbovnic, iar acesta este singurul care
pare a fi peste un canal de descărcare în zona Odobeni.

În schimb am găsit și informații care atestă că DC191 ar fi Valu Lat -
Anghelești în presă, la inundațiile din 2014 și 2018:
https://adevarul.ro/locale/giurgiu/judetul-giurgiu-avertizare-cod-portocaliu-inundatii-drumuri-inchise-mii-hectare-teren-ape-1_5aa3f6f4df52022f756792a3/index.html
https://adevarul.ro/locale/giurgiu/15-localitati-judetul-giurgiu-afectate-inundatii-6-drumuri-inchise-circulatiei-1_548ae514448e03c0fdafdb23/index.html
https://www.mediafax.ro/social/inundatii-in-tara-treisprezece-localitati-din-giurgiu-afectate-cursuri-suspendate-si-drumuri-inchise-in-teleorman-13714842
https://www.romaniatv.net/peste-30-de-localitati-din-zece-judete-afectate-de-inundatii_408117.html

Aș spune că datele nu par a fi copiate de pe Google Maps ci făcute pe
documentelor oficiale din România.

În mie., 10 apr. 2019 la 11:40, Strainu <strain...@gmail.com> a scris: