În mie., 10 apr. 2019 la 15:23, Vlad Sîngeorzan <vlads...@gmail.com> a scris:

> [...]
> https://adevarul.ro/locale/giurgiu/15-localitati-judetul-giurgiu-afectate-inundatii-6-drumuri-inchise-circulatiei-1_548ae514448e03c0fdafdb23/index.html
> https://www.mediafax.ro/social/inundatii-in-tara-treisprezece-localitati-din-giurgiu-afectate-cursuri-suspendate-si-drumuri-inchise-in-teleorman-13714842
> https://www.romaniatv.net/peste-30-de-localitati-din-zece-judete-afectate-de-inundatii_408117.html
>
> Aș spune că datele nu par a fi copiate de pe Google Maps ci făcute pe

Așa s-ar părea. Eu m-am luat după proiectul "Modernizare drum comunal
DC 191 în comuna Bucșani, județul Giurgiu" care s-a întâmplat în 2014
și care a constat în reconstrucția podului peste Neajlov și asfaltarea
întregului triunghi, însă HG 713 pare să fie încă în vigoare. Îmi cer
scuze că nu m-am documentat suficient.

Cât privește subiectul discuției, dacă pentru DC capetele ar avea un
oarecare sens, pentru DJ/DN chiar nu sunt suficiente. De dragul
uniformității, și eu zic că nu ar trebui date nume decât unde există.

Strainu

> În mie., 10 apr. 2019 la 11:40, Strainu <strain...@gmail.com> a scris:

>>> drumului" (exemplu: Tulcea - Ceatalchioi - Pardina - Chilia Veche)