Parerea mea strict personala este ca tag-ul "name" ar trebui sa ramana nefolosit la drumurile care nu au un nume mai specific decat "de la - spre". Informatia e prezenta in harta, se poate construi live sau pre-procesa daca e cazul, nu se justifica fortarea ei intr-un tag menit pentru denumiri explicite.

Se pare ca exista totusi cateva tag-uri care ar putea fi considerate oarecum inrudite, ca de ex. "destination" [1] (in doua sensuri separate "destination:forward" si "destination:backward"); desi pare mai degraba menit pentru destinatii majore (in sensul "pe aici spre Brasov"), campul poate contine valori multiple separate cu punct si virgula, si nu vad de ce prima valoare n-ar putea fi localitatea imediat urmatoare daca se doreste, asa cum apare de obicei si pe bornele de marcare. Un alt tag vag compatibil ar putea fi si "description" [2] desi e destul de clar ca nici acest tag nu e chiar menit scopului respectiv...

Cu stima,
  Attila

[1] - https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key%3Adestination
[2] - https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key%3Adescription