Södertälje: "<tag k="name:la" v="Telga australis"/>" vafalls? Är det
någon som haft roligt och lagt in direktöversatta latinska namn på
svenska orter? Jag stödjer fullt om du på något automatiskt sätt
lägger in folkmängd i alla svenska orter, och uppdaterar de som redan
finns (vi bör hålla oss till en källa, dvs scb, i min mening). Att
tagga om orterna kan bli ett senare problem.

/Andreas