On 11 maj 2012, at 08:39, Robert Helgesson wrote:

> Låter bra och jag håller med fullständigt, det nya systemet känns
> definitivt mer robust.
>
> Om ingen har något emot det så har jag inget emot att åta mig att
> konvertera lokaltrafiken i Lund till public_transport som en
> "pilotkonvertering". I och med att jag har ett use-case så känner jag
> mig motiverad.
>
> Robert

Inte mig emot. Bara som en liten notis så fick jag mail av Ulrika Wiqvist (tror
hon tryckte svara isf svara alla, men skyltar inte direkt med hennes mail då
jag inte är säker; [förnamn.efternamn at gmail.com]) som också var sugen på att
pyssla med konverteringen. Kanske är skäl att synkronisera er emellan.

Tänkte du bygga med alla "bells and whistles" dvs platformar, stop_area,
stop_position etc samt shelter och bench o.dyl. så man får ett riktigt präktigt
demonstrationsexemplar på hur det ska se ut? ;)

/Joakim