Efter diskussionerna ([Talk-se] Visualisera busstrafik i Lund) så har
jag gjort en stor uppdatering av
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Sweden/Public_transport

De största uppdateringarna är:
1. Gjorde om tabellerna (alla har förändrats för att alla skall vara
"enhetliga" mer eller mindre (PT-Kolummnen finns inte med där inga
relationer skapats)).
2. Skrev om taggningsguide. Fanns lite information där jag inte satte
mig in i och den fick således finnas kvar (det är den i engelska).
3. Gjorde om strukturen så att istället för att gruppera på område så
gjorde jag det per företag. Änsålänge spelar det nog mindre roll men
jag tror det kan bli enklare att hitta så (tror de flesta tänker på
företagesnamnet och inte geografin när man tänker vem skall jag
kartlägga eller nåt sånt. typ..).
4. Grupperade om Västtrafik en hel del (och finns nog en hel del kvar
att göra där) för jag tror den var lite felaktigt uppdelad. Blir nog
enklare om vi delar upp det som västtrafik delar upp det (säger
definitivt inte att det jag gjort är rätt men tror det är lite bättre
än innan).

Så kolla på det och kom med konstruktion kritik. Jag skall gå och
lägga mig och kolla på tv nu. :)

MvH Thod