Aha oki. av ditt första mail antog jag att drift av "Apache
httpd+mod_tiles+Mapnik+PostGIS" skulle ingått. Tolkade dig fel där
antar jag.Sen att få ihop 25-50k på någon vecka låter imponerande..
Men jag kan inte mycket om konceptet. :).

Jag hjäper gärna till med detta där jag kan. Men jag (likt många här
på talk-se tror jag) är mer en tekniker än designer så för att göra
något snyggt kan jag nog inte hjälpa så mycket med :).

MvH Tobias