Nej då, du missförstod inget, jag beskrev absolut i första inlägget hur jag och
lite kompisar snackat om delad infrastruktur för en stylad OSM slippy map med i
första hand fokus  på Sverige. Men innan vi kommer dit måste det finnas ett
stylesheet.

25k-50kSEK på någon vecka tycker jag inte känns känns långsökt på något sätt,
speciellt om .se håller med om att det är en bra idé.

Men vad prislappen på en style faktiskt kommer bli vet jag inte. Har nu frågat
tre amerikanska företag inriktade på OSM-data vad de skall ha betalt för sina
tjänster. Än så länge inga svar.

Ett alternativ är att uppfinna en ny lösning som får TileMill elller dylikt att
producera en slippy map.

                        kalle