Hej

Tycker att det korrekta namnet skall användas "Foos kommun"(och i
vissa fall "Foo kommun"). Dock finns det som sagt en del kommuner som
tycker om att kalla sig för nåt annat, det tycker jag inte skall
uppmuntras (Där jag bor är också en sådan kommun.. arrggh...).
Men om det är det bästa kompromisslösningen att alltid använda det som
står på skyltarna så kan jag acceptera det för då blir en 90% korrekt
iaf.

MvH Tobias