Ja, jag kollade terrace på wikin igår, och funderade också på den, men
tänkte att jag låter det vara tills vidare. Förstod inte riktigt hur
den ska användas, men som jag fattade det ska den snarare märka ut
själva radhusområdet, medan själva radhusen ska ha building=house?
Vill vi inte använda den kan vi ju bara ersätta alla building=terrace
med building=house. Roof är också lite konstig, men lät den vara
eftersom datan redan var uppdelad så. Även den kan vi ju ersätta med
vilken tagg som huset den sitter ihop med nu använder.

/Andreas