Jag har nu gått igenom Alnarp och Habo ljung och håller på att gå
igenom resterande landsbygd. Fixar till så det inte finns några
överlappande byggnader längre, och det var väldigt få vägar som
korsade byggnader, i de fallen jag hittat hittills har vägarna avvikit
extremt långt ifrån Bing, så jag antar att det är vägarna som legat
fel pga dålig gps-mottagning.

Hojta gärna till om du hittar några fel när jag gått igenom allt om
några timmar.

/Andreas