Ja, det var strikta regler med att få någon form av godkännande från
en "importgrupp", sådant dödar ju engagemang. Hur som helst känns det
hela som du har gjort rätt, vad jag vet så har inte så många andra
större importer gjorts i Sverige tidigare. Hoppas importen inte
försvinner och så vet vi ju om detta till nästa gång iaf.

Med vänlig hälsning
--
Christoffer Holmstedt