Mm, där har du nog en poäng. Jag är rätt okunnig i ämnet och vill mest reda
ut en konsekvent tagg som vi sedan kan rekommendera. Är jag åtminstone rätt
på det om protestant känns fel? Sedan finns det en massa taggar som används
sparsamt. Vissa är felstavningar men det förekommer även Svenska kyrkan,
Church of Sweden och Svenska kyrkan (lutheran).

Skulle även vara bra att komma fram till en konsekvent tagg för
Missionskyrkan. Nu finns bland andra missionskyrkan, Svenska
Missionskyrkan, Missionskyrkan/GF-kyrkan och några till som bara förekommer
en gång. Vad är för övrigt EFS och hur kan det fåtal som är taggade med det
anpassas in i övriga?

/Andreas