Butiker brukar jag tagga om till contact:housenumber med mera, då husnumren
oftast snarare tillhör trappuppgången eller hela byggnaden, snarare än den
enskilda butiken.

Från en slumpmässig adresspunkt:

ADDRESSAREA=368
ADDRESSLABEL=Gjutaregatan 3
BALADDRESSTYPE=1
BALADDRESSTYPE_resolved=Gatuadressplats
BALSTATUS_resolved=Gällande
CITY=Mörarp
EXTERNALID=1
LOCATIONADDRESSSTATUS_resolved=Gällande
MODIFICATIONDATE=20110321151421
POSITIONKIND=1
POSITIONKIND_resolved=Byggnad
REGDATE=20110321151421
STATUS=0
STATUS_resolved=Ingen information
STREETNAME=Gjutaregatan
SYNCDATE=20110321151421
geodb_feature_dataset=Adress
multi_reader_id=1

Här har emj redan hämtat ut husnummer, vägnamn och postnummer, medan
addr:city till synes ligger kvar i originalformatet. Detta går ju dock att
åtgärda. Utöver detta ligger adressbokstäver under DESIGNATIONNUMBERLETTER
och skulle behöva föras in efter nummervärdet i addr:housenumber. Hur lätt
detta är att genomföra vet jag inte riktigt. Det behöver göras innan en
import genomförs.

Extrataggarna kan nog utelämnas när jag tänker efter. Den enda som skulle
behövas är en source=Helsingborgs kommun eller liknande. Redan taggade
adresser kan få sin data överskriven av den här, genom manuell mergning,
och stämmer de inte överens får man kolla upp det irl.