Samtidigt renderas inte namnet om husnummernoden ligger ivägen. Rendering är
inget argument för att mappa på ett visst sätt.

Då husnummer i byggnader är en standard som följs globalt är det inget jag
tänker frångå här, såvida det inte finns en majoritetsåsikt bakom förslaget.

/Andreas

Skickat från min iPhone