Hmm, det normala förhållningssättet till adresser är att de läggs på
byggnaderna. Det är så jag alltid gjort och det är så det ser ut globalt med
Danmark som enda undantag.

Men jag skulle kunna ändra till source:address eller liknande så det blir
tydligare vad källtaggen syftar på.

/Andreas

Skickat från min iPhone