Hej. Jag uppskattar att du tittar på det här. Vad gäller attributen så finns
dom i shapefilerna, för man kan öppna dom i QGIS och där finns alla attribut
med. Men i JOSM saknas dom.

Mvh Christian

Grigory Rechistov via Talk-se <talk-se@openstreetmap.org> skrev: (31 mars 2019
00:44:52 CET)

--
Skickat från min Android-enhet med K-9 Mail. Ursäkta min fåordighet.