Kedves PA!

Valóban nem ismerjük egymást, de elnézést kérek tőled a tegnapi levelemmel
kapcsolatban, lehet hogy modortalan voltam, de nem állt szándékomban.

Valóban nem értettük, hogy mit akarsz?

Én raktam a szmájlit, gondoltam nem sértődsz meg, de ezek szerint igen!

Kérlek maradj, mert lelkiismeret furdalásom lesz!

Bocsi a többiektől a nem műszaki felvetés, miatt, de nagyon fontos a
rendszergazda lelke is J

üdv. zooleebaa

nem láttam értelmét válaszolni az általam felvetett problémára, amikor már
megvolt   a megoldás.

vagy jobb lett volna, ha "fárasztalak" titeket tovább, azzal, hogy jobban
belemegyek a témába, és mondom mi is pontosan a problémám. ?

nem hiszem, hogy ennyire nem lennék normális, vagy nem irnék normális
hangnemben...

De ha igen, es zavar titeket, am elmegyek eme listáról.

Nem tudtam, hogy itt ennyire érzelgös emberek vannak, akik ilyen miatt is
plafonra kerülnek.  ha így van , es megbantottam valakit azzal, hogy nem
valaszoltam neki, érdemlegesen, akkor sajnalom.