Szia.

Tisztaban vagyok a  levlista szerepével, nem egy listan tag vagyok..

egyszerüen csak ip cim "cserere" volt szüksegem, mert egy adott forumon x
tagot kidobta a rendszer , a sok frissites miatt, es mivel fix ip cimmel
rendelkezik, nem tudott visszamenni ugye.. ezert kerdeztem, hogy lehetne
egyszerüen megvaltoztatni, hogy ö is megertse. De közbe talaltam egy oldalt,
ahol csak beirja  a kivant oldal url-jét, kivalaszt egy szervert, es go. :)

ha vkit erdekel a többi, esetleg  az oldal cime, irjon, szivesen megadom.

tovabbi szép estét.

Ui.: Szabó Zoltánnak:

semmi baj, nem törtent semmi :) ez barkivel elöfordul.

http://www.nxfoto.eoldal.hu