Hello!
De ha igen, es zavar titeket, am elmegyek eme listáról.
Eloszor is ne menj el!
Masodszor ez egy lista sok-sok segitokesz emberrel, akik segitenenek ha ertenek a kerdest.
Harmadszor ha jol kerdezel hamarabb kapsz valaszt.
Negyedszer a kerdesed es a rajott valaszbol a lista archivumanak koszonhetoen masok is tanulhatnak belole. Tehat osszefoglalva, ha a kerdes pontos, akkor a raadott valaszbol nemcsak a kerdezo, hanem sokkal tobb ember kamatozik, tanul. Eppe ezert ha valaki kerdez valamit, s kozben meg van ra a valasz, akkor az a szokas, hogy le is irja, hogy masok is tanulhassanak belole. A legrosszabb, ha csak annyit irsz, hogy meg van a valasz es kesz. En sem ertettem a kerdesedet, de csendben maradtam, mondvan lehet, hogy csak en nem ertem. Szerintem senki sem akart megbantani, csak felhivni a figyelmedet a pontos kerdezesre, s ha meg van a valasz, akkor annak ismertetesere. Csak egy pelda: egy masik listan feltettem egy kerdest, 3 valasz erkezett ra, mindet en irtam, s a negyedik a megoldas volt. Azt is en irtam. Pedig senki sem szolt hozza, de az archivum kedveert leirtam, hogy masok tanulhassanak belole.
Ennyi.
Udv:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514