Szia!

>nem láttam értelmét válaszolni az általam felvetett problémára, amikor már
>megvolt   a megoldás.
Kérlek kicsit olvass utánna, egy levelező listának több a sezrepe, annál mint
bedobni egy kérdést és várni a választ. Egy levelező listának van archívuma,
ahol később többen is körbe nézhetnek és ha megtalálják a saját bajukra a
választ akkor nem kell újra 0-ról indulni. Magyarul tudásbázisként is szolgál.
>vagy
jobb lett volna, ha "fárasztalak" titeket tovább, azzal, hogy jobban
belemegyek a témába,
>és mondom mi is pontosan a problémám. ?

Igen, mivel mint láthatod te is senki sem értette mit a gondod. Ez mondjuk
szerintem a hozzászolásokból egyértelműen lejön. Lásd pl Cs. János kérdéssorát,
elég jól megvilágította mennyire nem pontos a hibameghatározásod. Ha nem
határozod meg pontosan mi a gond, hogyan vársz segítséget? Ha azt mondom neked,
h kell nekem egy gép tudni fogod milyen gépre van szükségem és mire akarom
használni? Nem valószínű, így nagyon kicsi az esély arra is, h az én
feladatomhoz legjobban megfelelő gépet fogom kapni. Vagy ha kérnek tőled egy
programot, de csak azt mondják kell egy program szeritned azt fogod kapni ami
kell? Szeritnem elég kicsi az esélyed rá. Na ezek miatt kellene azt a hibát
valahogy normálisan meghatározni vagy ha már nem határozod meg akkor válaszolni
a kérdésekre. Ha másért nem is akkor az archívumért és azért mert a másik fél
vette a fáradtságot és gondolkodott azon, h mi a franc is lehet a megoldás a te
gondodra.

>nem hiszem, hogy ennyire nem lennék normális, vagy nem irnék normális
>hangnemben...
Erre inkább nem reagálok, ha vissza nézel rájössz miért.

>De ha igen, es zavar titeket, am elmegyek eme listáról.

Ki mondta, h menj el? Nem elmenni kell, hanem a listához illő stílusban jelen
lenni. Igaz, leginkább "csak" virtuális ez a közösség, de attól még van egy
bizonyos szabályzata és egy önszabályozó rendszere is, amit illik betartani...

>Nem
tudtam, hogy itt ennyire érzelgös emberek vannak, akik ilyen miatt is
plafonra kerülnek.  ha így van ,
>es megbantottam valakit azzal, hogy
nem valaszoltam neki, érdemlegesen, akkor sajnalom.

Nem érzelgősségről van szó. De ha te tanár vagy és így vág oda egy diák egy
választ gondolom megvan a véleményed, vagy esetleg kap valami kis meglepetést
valamilyen formában. Ha informatikus vagy és így válaszolsz az ügyfeleidnek,
kollégáidnak - bár elvileg mi is kollégáid vagyunk, ha már itt vagy - akkor
igazából sajnálom, h számodra az emberiség csak egy felesleges valami, ami még
normális kultúrált viselkedést sem érdemel.

Üdv: Pintér Tamás

Web: http://pintertamas-tudastar.spaces.live.com/
E-mail/MSN-WLM: pintertamas-tudastar[KUKAC]hotmail[PONT]com
Skype: pintertamas-tudastar