Találkoztam olyan esettel amikor a combofix.exe -re duplaklikk és
semmi nem történt! viszont ha a combofix.exe -t atneveztem akármi.exe
-re (pl combofix1.exe) akkor elindult! :O

Ugy jöttem rá, hogy firefox-szal letoltottema  combofix.exe -t nem
indult megegyszer letoltottem (mirror site -ról) a firefox átnevezte
combofix(1).exe-re, ez elindult! (aztan mondtam hogy ne induljon az
elsot atneveztem es az is ment...)

vagy lehet hogy csak véletlenek összjátéka volt?

vcs