Tavaly évvégén amikor teszteltük, volt ilyenünk, de Smart Securityvel,
szinte általánosan jelentkezett a Realtek hálókártyáknál, mivel 30 nap
alatt sem tudták megoldani, hogy a port átirányító driverjük működjön,
így be is fejeztük velük... A Te problémád kísértetiesen hasonlít erre,
mivel pont a webes forgalmakat blokkolja, mint annó nálunk is volt. A
frissítés is ugye webes (80-ason csinálják) protokoll, viszont a Skype
tud mást is. Retro vírusok rendszerint csak a vírusvédelmi programokat
és azok honlapjait szokták blokkolni.

Üdv!

 anti