Ez valszeg egy jóféle retro vírus, ami akadályozza a biztonsági
programok működését, esetleg meg is támadja őket. Szerencsére az
ostobábbik fajtából, mivel valószínűleg csak az alkalmazások nevét
figyeli :) Célszerű betenni a hdd-t és egy másik tiszta gépbe, vagy
mondjuk oda csatlakoztatni egy usb-s házon keresztül és futtatni rajta
egy ellenőrzést, esetleg egy eltávolítást is.

Üdv!

 anti