Szia!

  Ez eléggé retro vírus szagú. Szerencsére csak a fájlnév alapján dönti
el, hogy vírusvédelemi programról van-e szó, így az átnevezés segít. Ha
ennyire primkó, akkor a registryből az autostartosan induló programokat
nézd át és úgy valószínűleg eléred, hogy ne induljon el. De lehet, hogy
csökkentett módban kapásból nem indulna. Az AVG-t tudod futtatni
ilyenkor is és ha megismeri törl, mind a rendszerből, mind a
helyreállítási területről, feltéve ha nem sérült rendszerfájl. Nodnál
egy kicsit összetettebb a dolog. Az eltávolítás előtt célszerű kézzel
kikapcsolni a Windows helyreállító szolgáltatást, elindítani a nodot,
majd visszakapcsolni helyreállító szolgáltatást.

Üdv!

 Anti