Esetlegesen: itt (http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/winserverNIS/thread/e117f600-4dea-4fcf-8827-eb2a34c49391) a moderator azt ecsetelgeti, hogy mas-mas dolog a rekurzivitas tiltasa (disable recursion), illetve az, hogy ne hasznaljon rekurziot (do not use recursion). Nem volt idom rendesen megragni a dolgot, esetleg ezzel nem tudsz kezdeni valamit?
Udv, AZ

Végig olvastam...
A rekurzio tiltása biztos, hogy nem lenne jó nekem. Szerintem ezt akkor használja az ember, ha csak belső hálóra szeretne dns kiszolgálót tenni, olyat, ami egyáltalán nem lát ki...
A második részt nem találom...
"Then, check the box "Do not use recursion" on the forwarders tab." erre sehol nem akadok rá a beállítások között... A továbbitóknál a továbbítók felsorolásán kívül csak azt lehet meg bepipálni, hogy ha egyik továbbító se lenne elérhető, akkor továbbítsa a gyökér kiszolgálókhoz...