Én kipróbálnám, hogy adok neki egy belső IP -címet is (a belső a tartományból amiben a kliensek is vannak) és beállítom a lentiek szerint. (Ehhez nem kell több kártya)
Ha már megvolt de akkor sem ment akkor bocs!

Nem volt meg - de nem akarom a teljes belső hálót teljesen belős IP-re rakni... sok-sok publikus ip-hez kötött gép van a rendszeren belül... nagyon nagy lenne az átállás.

Vagy nem lehet beállítani (beállíttatni?) a tűzfalon, hogy a szervered felé érkező DNS kéréseket csak a belső IP -tartománynak szolgálja ki egyébként dobja el.

A win2008-on is van saját tűzfal. A DNS kéréseket nem tudom úgy szabályozni, hogy minden rendesen működjön, mert ugye ennek a dns szervernek a nagyvilág felé is terítenie kell a saját szerverinket... és a külvilág felől is fogadni a kell a másik dns szerverek frissítgetéseit... stb...