HelloMeg tudná mondani vki, hogy az erről a inkről:
http://w3.kir.hu/kir_oktazon_ms_auth/
letöltendő szoftverek letöltéséhez a linken lévő formon
lévő felhasználónevet, ill. e-mail címet honnan veszem?
tetszőleges? vagy valamely hivatalosan korábban az intéz-
mény felé általam megadott?
(oktatási azonosítóm van)A letöltés csak sulinetről, vagy bárhonnan történhet
amúgy?- 'természetesen az IP-címet a program nem tudja megállapítani
- gondolom az én belső 192.168.. -mal sem tudna mit kezdeni - ahogy
becopyznám
- ide mit írok be - a router (pl. iskolai) címét - vagy ha otthonról tölteném
le az otthoni épp szolgáltató által adott adsl-est?nem értem miért nincs
2010-ben egy 3-soros útmutató a formon a ki-
töltéshezüdvözlet

&nbsp;<a href="http://ad.adverticum.net/b/cl,1,73468,1603402,1600294/click.prm";
 vásárol? Balesetmentesen vezet? Genertel kötelező szenzációs
kedvezménnyel!<br></a>