Hello!
> az 'oktatási azonosító is sötét folt - a pedagógusigazolványra gondol? vagy
> másra?
> (én a '11-jegyű számot adtam meg..)
Az oktatasi azonosito nem a pedagogus igazolvany szama.
Kerdezd meg az iskolatitkarotokat, mia a szamod, mert a kirben igy vagytok
nyilvantartva.

> nem hogy mégis egy KIR-es ténylegesen regisztrált azonosítót és a hozzá
> megadott
> e-mail címet kellene beírni (ami nekem (és más tanárnak) n/s incs)?
Nekem a petersoft van megadva azonositonak, ami a kir-ben biztosan nem
szerepel.
Emlekeim szerint az email-cimem sem adtam meg  a KIR-ben.
Az viszont elkepzelheto, hogy az elso regisztracio alkalmaval ellenorzi, hogy
sulinetes halobol tortenik-e a belepes, raadasul a nyilvantartott ip
tartomanybol osszekapcsolva az intezmenyi om-azonositoval+a szemely oktatasi
azonositojaval.
Ha mar egyszer sikerult belepned, akkor ugyanezzel az adatokkal mar mashonnan
is belephetsz.
De ez csak tipp.

Tisztelettel:
Molnar Peter