Hello

Hiába a tetszőleges felhasználónév - nem csinál semmit

Mellesleg 'iskolai e-mail címem sincs - így értelemszerűen nem tudok olyat
megadni (tetszőlegesre szintén semmi sem történik)

- bosszantó még, hogy valaki egy javascriptből nem tudja lekérdezni
egy formon az ip-címem 2010-ben - hanem nekem kell beírnom - egy irodalom-
tanár pl. kizárt, hogy meg tudná állapítani a saját ip-címét - így nem
tudná letölteni a szoftvereket sem (router ip-címéről nem is beszélve)
- de hiába írom be az iskolai router címét is - ekkor sem történik semmi sem:
"Hibás azonosító adatok!" - ennyi csak a válasz alul a textarea-ban

az 'oktatási azonosító is sötét folt - a pedagógusigazolványra gondol? vagy másra?
(én a '11-jegyű számot adtam meg..)

- érthetetlen és rendkívül bosszantó a minimális help hiánya a lapon - szintén 2010-ben

nem hogy mégis egy KIR-es ténylegesen regisztrált azonosítót és a hozzá megadott
e-mail címet kellene beírni (ami nekem (és más tanárnak) n/s incs)?

----- Original Message ----- From: "Molnar Peter" <moln...@afg.sulinet.hu>