szerinted hogyan kéri meg az általad ajánlott, lentebbi  linken?
Úgy mint ahogy a többi pedagógusnak.

a kéréshez is felhasználónév és jelszó kellene
Az iskolában biztosan van annak aki egyébként a KIR -rel foglalkozik (A legtöbb helyen gondolom az iskolatitkár)

te esetleg úgy véled, hogy az igazgató majd rohanni fog és mindenkinek
regisztrál az ebédszünete helyett..?
Nem. Miért kéne az igazgatónak személyesen? Nincs titkára? Ki kezeli a KIR-t? De ha ráér és ért hozzá akkor a munkaidejében kér (kéret) azonosítót annak a pedagógus (vagy pms) munkatársnak akinek még nincs

ugyan írd már le, hogy a lenti linkre tévedve hogyan kérek oktatási azonosítót magamnak? Nem Te kéred magadnak (ebben félreérthető voltam) hanem az munkáltatód kér(et)het Neked a KIR-ben

1. Belép az ügyintéző a saját adataival vagy chipkártyával
2. Legelső "menüpont" -ra katt azaz Oktatási azonosítószámmal nem rendelkező pedagógus bejelentése a rendszerbe
3. Új kérelem
stb.

az igazgató saját chipkártyákat sem rohan osztani nálunk a pedagógusoknak
Nem is kell!!! Nem csak a chipkártyás belépés létezik...

Szerintem a KIR-en keresztül mindenki ugyanazt a telepítőt tölti le, a kódot meg külön kell igénylőlapon kérni. De ebben lehet, hogy tévedek.